reklama

Červený sen

Auto som zaparkoval, do garáže. "Tie dvere už musím konečne opraviť" povedal som si , keď som videl, že hrdza ich totálne rozožiera a nechýba veľa, aby ich zničila celé. "Potrebujem zohnať poriadny lak na plech a nejakú vode - vzdornú farbu oranžového odtieňa". Pomaly som zatvoril garážové dvere a pobral sa smerom ku vchodu na verandu. "Zase tie zasrané kľúče, nikdy niesú tam kde majú byť. Do kelu, kde som ich zase zapotrošil....."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Auto som zaparkoval, do garáže. "Tie dvere už musím konečne opraviť" povedal som si , keď som videl, že hrdza ich totálne rozožiera a nechýba veľa, aby ich zničila celé. "Potrebujem zohnať poriadny lak na plech a nejakú vode - vzdornú farbu oranžového odtieňa". Pomaly som zatvoril garážové dvere a pobral sa smerom ku vchodu na verandu. "Zase tie zasrané kľúče, nikdy niesú tam kde majú byť. Do kelu, kde som ich zase zapotrošil."

Vonku bolo pekne slnečno. U susedov sa pred nedávnom spustil osviežovač trávnika, na ktorý som mal zo začiatku strašnú averziu, pretože mi zasahoval až na môj pozemok, a vždy keď začal striekať, pomočilo mi to celú verandu. Susedom som povedal, nech to nejako otočia, alebo nech tam nastavia menší tlak na roztrieštenie vody, pretože nemienim každý deň za nimi upratovať. Samozrejme, nepovedal som to takým tónom, pretože s nimi vychádzam veľmi dobre a medzi nami nikdy neboli nijaké nezhody.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

" Á tu si, potvora jedna....konečne som ťa našiel." Kľúč bol zapotrošený na spodu mojej tašky niekde pod vecami, ktoré nosím do práce.

Dominik Pangrác

Dominik Pangrác

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To zistíte časom :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu