reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominik Pangrác

Dominik Pangrác

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To zistíte časom :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Červený sen

Dominik Pangrác

Červený sen

Auto som zaparkoval, do garáže. "Tie dvere už musím konečne opraviť" povedal som si , keď som videl, že hrdza ich totálne rozožiera a nechýba veľa, aby ich zničila celé. "Potrebujem zohnať poriadny lak na plech a nejakú vode - vzdornú farbu oranžového odtieňa". Pomaly som zatvoril garážové dvere a pobral sa smerom ku vchodu na verandu. "Zase tie zasrané kľúče, nikdy niesú tam kde majú byť. Do kelu, kde som ich zase zapotrošil....."

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 131x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu